Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Real love...


What real love is like? (song)
Τι είναι αυτό που μας οδηγεί στο να αναγνωρίσουμε τι είναι αγάπη? Και αν το αναγνωρίσουμε, πως αξιολογούμε αν είναι πραγματική, ή αν είναι απλά έρωτας ή ενθουσιασμός?
Πάμπολλες θεωρίες έχουν υπάρξει. Η αγάπη πονάει. Η αγάπη είναι μία και παντοτινή. Η αγάπη... η αγάπη... η αγάπη...
Για εμένα η αγάπη είναι κάτι που, άπαξ και το αναγνωρίσεις, και το νιώσεις, και βρεις το κουράγιο να το παραδεχθείς, δεν έχει ημερομηνία λήξης. Το είπες? Τέλος. Το νιώθεις. έστω και λίγο μέσα σου, πάντα θα υπάρχει μία σταγόνα αγάπης για το άτομο το οποίο αγάπησες...
Παρόλ' αυτά, καμία άλλη θεωρία, δεν υπάρχει από πλευράς μου, για την απλή αγάπη. Ωστόσο έχω αναλύσει τι θεωρώ, αληθινή!
Αληθινή, είναι η αγάπη που δίνεις... Δίνεις το είναι σου, την ενέργειά σου, τον χρόνο σου, το χαμόγελό σου, το κορμί σου, το νοιάξιμο, το χάδι, το φιλί, τα πάντα όλα όσα υπάρχουν μέσα στο μυαλό, στην καρδιά, στην ψυχή σου, αλλά και όλα όσα σε απαρτίζουν σαν άνθρωπο γενικότερα. Και ακόμα πιο σημαντικό, αυτό το "δίνω" να σε γεμίζει ακόμα πιο πολύ.! σε φωτίζει, σε ολοκληρώνει, σε κάνει να νιώθεις ακόμα πιο πολλά απ'όσα δίνεις. Χωρίς να χρειάζεται να σου ανταποδώσει ο άλλος σταλιά!.
Η αληθινή αγάπη για εμένα, είναι εκείνη που δεν ζηλεύεις, δεν αποζητάς, δεν θες. Απλά υπάρχεις για να γεμίζεις τον άλλο.
Δεν παύω να θεωρώ πως αληθινή αγάπη δύσκολα υπάρχει. Την έχω νιώσει όμως, και ξέρω πως είναι εκεί.
Απλά αν θέλουμε ποτέ να την νιώσουμε, όποιο και αν είναι το κόστος, αυτό που χρειάζεται είναι να αφήσουμε τις άμυνες στην άκρη, να εμπιστευτούμε ολοκληρωτικά, και να βρούμε το κατάλληλο ταίρι. Γιατί εγώ, στάθηκα πολύ τυχερή σε αυτό, και ίσως κάποιοι σε αυτό τον χορό εμπιστοσύνης... να πληγωθούμε πολύ άσχημα... και ίσως πληγωθώ και εγώ... Μα όπως η αγάπη δεν έχει ημερομηνία λήξης, έτσι και η ελπίδα μου, θα σβήσει τελευταία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου